Thursday, May 2, 2013

Decorative Easter Egg Ideas / Ideje za ukrašavanje uskršnjih jaja


 Nekoliko sedmica unazad, skupljala sam u na svom Pinterest profilu inspirativne sličkice za farbanje i ukrašavanje uskršnjih jaja... Pa ih delim i sa vama...








A evo korisnih linkova do ovih i do mnogih drugih ideja za ukrašavanje jaja... Inspiracija za sutra :)



  pratite me na Pinterestu...


A za Uskrs vas čeka možda najbolji Giveaway na fRashionu do sad :)))
svratite na kratko u NEDELJU ovde! :)
 
by Marina


photos via Pinterest
translation by Aleksandra Paljić

11 comments:

  1. super ideje...evo samo da podijelim svoja iskustva...
    lak na nokte, markeri, tempere i slično ne prodiru u ljudsku jajeta (koliko sam vidjela) tako da se može i njih koristiti. Ja ne volim boje za jaja jer obojaju iznutra...pa nisam sigurna koliko je to zdravo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sigurno su zdravije nego lak za nokte i tempere.

      Delete
  2. Nosiljka za iznošenje bebe iz porodilišta i lako prenošenje. Ležaljka za bebu i sedište za auto. Multipraktična, dobro očuvana, kvalitetna plastika.
    Tenda sa uloškom koji se skida radi održavanja, ručka se prebacuje a na ravnoj podlozi se nosiljka ljulja što se može videti na slikama.
    Nigde nije pocepana niti izbledela već ju je dete preraslo, prvi vlasnik. Sa atestom. Predviđeno za bebu od rođenja do 9 meseci. http://www.kupujemprodajem.com/3u1-nosiljka-sediste-za-auto-lezaljka-5827315-oglas.htm

    ReplyDelete
  3. Super ideje! Odusevile su me one sa Pantone! Super fora! Sta ljudima sve nece pasti napamet! :P :D

    ReplyDelete
  4. baš su predivne fotke!!! stvarno se ne mogu odlučiti koji mi se stil više sviđa... šteta što kod nas nema za nabaviti tih posve bijelih jaja... (ili ja samo ne znam gdje ih ima...) :)

    ReplyDelete
  5. Predivne ideje sve redom.. :)

    ReplyDelete
  6. Odlicne ideje!

    Osvoji MAYBELLINE MASKARU: >> GIVEAWAY <<
    milna89.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Vidim ih prekasno, ali predobre su ideje, ide u favorites do sledeceg Uskrsa!

    ninafashionshow.blogspot.com

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails