Wednesday, February 13, 2013

Washi tape... / Krep traka...

Danas se inspirišemo... Prosleđujem vam inspiracije za korišćenje krem trake...


Krep traku je u Beogradu i Srbiji čini mi se teško naći... :( na netu je ima svuda, recimo OVDE, OVDE, OVDE... Ja imam neke iz Stylos knjizare. Pokazala sam vam ih OVDE (OVDE).





























































  pratite me na Pinterestu...

p.s. sutra u "zaljubljenom" OUTFIT postu

 do suta! ta-ta!

by Marina

photos via Pinterest
translation by Aleksandra Paljić

24 comments:

  1. stepeniste+jelen su mi totalni win!

    http://hypemyhip.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. jeeeee, uvek gledam neke diy sa krep trakom i pitam se "gde je nadju tako lepu" :)))) mala mesta imaju svoje mane ali zato je net tu da se sve nadoknadi ;) Hvala, hvala , hvala, znas ti sta nama treba. Divna si crvenim detaljcicem za 14.
    :*
    Mima

    ReplyDelete
  3. Ko zna, zna!!!
    Bravo za Marinu i juppi za ovu krep traku!

    milna89.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. predobro! mnogo se mi svidja ideja za kadriranje slik. hvala za dijeljenje!

    ReplyDelete
  5. O-D-U-S-E-V-LJ-E-N-A SAM!!! SVAKA CAST! SVE IDEJE SU PREDOBRE!!

    ReplyDelete
  6. pocela si bas retko da postujes, sta se desava?

    ReplyDelete
  7. Imaju kod Kineza slicne trakice za dvadesetak dinara. Samo sto nisu ovako prugaste i tufnaste i divne, vise su za decu. Mada, meni moj snupi ponekad dobro dodje :)))

    ReplyDelete
  8. ja sam kupovala preko ebay-a po mnogo nizim cenama, super su :)

    i da iz srbije sam mozes da narucis preko ebay srbija uzimaju proviziju oko 20%

    ReplyDelete
  9. Diiiiivota! Svaka ideja je prava! ;) :*

    ReplyDelete
  10. Hvala na divnim idejama, uvek se obradujem ovako kreativnim postovima:)

    ReplyDelete
  11. Svaka cast. Ovo izgleda fenomenalno.

    http://milanasweetlife.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. gde se mogu kupiti kod nas? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kod nas imaju u obicnoj knjizari proveri tamo i kod nas kostaju samo 45 dinara !!! :D Srecno u tome da ih nadjes :)

      Delete
  13. Post ti je odličan :)

    ReplyDelete
  14. Toooliko dobrih ideja!! Znaci, necu da cuvam slicice nego link za ovaj post xD
    Trake kao ram za slike i polepljene na stepeniste - fenomenalno!

    ReplyDelete
  15. Fantasticno! U rukama kreativnih ljudo ovo je magicno! Ja nazalost nisam jedna od njih!!!!;)

    ReplyDelete
  16. Zaista inspirativno- i lako! super post!

    ReplyDelete
  17. gde se mogu kupiti kod nas ove trake ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo ovde! Nhttp://www.beotape.rs/sr/proizvodi/trake-za-spec-namenuasla sam sajt sa tim sarenim trakicama! Nadam se da sam pomogla!

      Delete
    2. recimo ovde: https://www.facebook.com/SrecnoDugmence

      Delete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails